Վարպետության դաս. «Հեռուստատեսային բրենդինգի սկզբունքները և բրենդի տարածումը» թեմայով
«Լրատվության այլընտրանքային ռեսուրսներ» ծրագրի շրջանակներում երկու օրով Հայաստան է ժամանելու հեռուստատեսային բրենդինգի խորհրդատու և թրեյներ Մայք Վիլերս-Սթյուարտը, ով ունի 30 տարվա հարուստ փորձ հեռուստատեսության ոլորտում և այսօր վերապատրաստումներ է իրականացնում համաշխարհային հեռարձակման հեռուստաընկերությունների բրենդի առաջխաղացման բնագավառում:
Ս.թ. հունիսի 9-10 Մայքը կմասնակցի Երևանում կայանալիք ԲարՔեմփին՝ ներկայացնելով սոցիալական ցանցերում յուրօրինակ բովանդակության ստեղծման և դրա արդյունավետ տարածման օրինակներ:
Հունիսի 9-ին, ժ. 14:00-ին «Ինտերնյուսի» գրասենյակում (Երեւան, Արշակունյաց 3, 4-րդ հարկ) միջազգային փորձագետը կվարի վարպետության դաս Հայաստանի հեռուստատեսության ոլորտի բրենդինգի, մարքետինգի և PR մասնագետների համար՝ «Բրենդինգի սկզբունքները և բրենդի տարածումը» թեմայով: Հանդիպման ժամանակ փորձագետը կկիսվի իր հարուստ փորձով՝ ներկայացնելով համաշխարհային հեռուստաընկերությունների (BBC, ITV, Al Jazeera, Antena և Sudan) հաջողության պատմությունները:
Մայք Վիլերս-Սթյուարտը աշխատել է BBC, ITV ընկերությունների, ինչպես նաև Discovery-ի համար, մասնակցել է անգլալեզու Al Jazeera հեռուստատեսության մեկնարկի աշխատանքներին, համագործակցել Intact Media Group-ի հետ:
Վարպետության դասին մասնակցելու համար անհրաժեշտ է գրել հետևյալ էլ. հասցեին g.ayvazyan@internews.am` նշելով ձեր անուն, ազգանունը, լրատվամիջոցը և կոնտակտային տվյալները:
Մանրամասների համար զանգահարեք՝ 055 586856 (Գայանե Այվազյանին):
Posted on May 31, 2012, in Announcements. Bookmark the permalink. Leave a comment.
Leave a comment
Comments 0